Dag 16 Phoenix

29 mei 2019 - Phoenix, Arizona, Verenigde Staten

Om 4 uur klaar wakker! Nee dat ligt niet meer aan de jetleg.
Ik sliep aan de verkeerde kant van het motel.
Aan de Interstate naar Los Angeles, wat een lawaai kwam daarvan af ,
Het in slaap vallen ging nog wel, maar jammer dat je door die herrie al zo vroeg wakker bent.
Maar ook wel een beetje mijn eigen schuld want ik toen ik gistermiddag op de kamer kwam merkte ik het al .
Ik dacht ik zal het raam eens dichtdoen dat helpt wel ,maar die was al dicht.
In zo'n geval moet je gelijk terug naar de receptie gaan en om een andere kamer vragen.

Maar goed , rond 8 uur vertrokken richting de Mexicaanse grens want het Organ Pipe Cactus NM lag er maar 7 miles vandaan.
Het was een erg saaie weg en ik was blij dat ik er was.
Even bij het Visitors center naar binnen om te betalen en even rond te kijken.
Ik zou de loop road gaan rijden van 21 miles over ja deze keer echt mijn laatste dirtroad.
In dit park moesten er dus veel van die Orgelpijp cactussen staan , nou het viel me erg tegen .
Er stonden meer saguaro's maar goed die vind ik uiteindelijk ook mooier want die heb je in allerlei vormen .
Jammer , geen goede keuze en ik zou er dus er niet speciaal voor naar toe rijden.
Uiteindelijk die weg overwonnen en het muziektheater achter me gelaten.
Het was nog een lange weg naar Phoenix te gaan.
Onderweg nog 2 keer gecontroleerd door de Bordercontrol bij speciale inspectiepunten.
Controle op illegalen en drugs!
Aangekomen bij mijn Motel alles uitgeladen en naar mijn kamer gebracht.
Daarna nog een keer auto gechecked en afgetankt.
Nu kon ik hem inleveren en dat ging zoals gewoonlijk erg snel en makkelijk.
Vanuit Rental gebouw in 20 minuten teruggelopen naar mijn Motel.
Zojuist mijn koffer gerestyled, dat was wel nodig ook .
Morgenochtend ga ik om 4.30 uur met shuttlebus naar de luchthaven , dus moet ik al om  3.50 uur opstaan.
Vrijdagochtend land ik dan om 10.20 uur op Schiphol.
Dus zou ik zeggen tot vrijdag want dan beschrijf ik de laatste dag!

Bye Bye

1. José:
    30 mei 2019
    Jammer dat de cactussen tegenvielen. Ik deel wel je teleurstelling, als je er eenmaal een gezien hebt, dan is de rest wel zo'n beetje hetzelfde denk ik. Er omheen is er ook niet zoveel te zien en doen lijkt mij. Je mocht zeker geen kleine plantjes meenemen, had je in ieder geval nog een orkest mee naar huis kunnen nemen.
    Jammer, maar het is niet anders. Het weer was in ieder geval goed.
    En dan morgen alweer naar huis, wat is het dan alweer snel gegaan. Maar je hebt ontzettend veel in deze twee weken gestopt en je zult er ongetwijfeld nog vele mooie herinneringen aan overhouden.
    Je moet weer vroeg op, maar je zult je in ieder geval niet zo snel verslapen met al die herrie. Oordopjes helpen dan ook niet zoveel als je op je alarm moet vertrouwen. Ik hoop dat je nog wel wat uurtjes slaap kan pakken. Welterusten voor straks of nu en safe travels!
  2. Dirk:
    30 mei 2019
    Hoi maat t zit er weer op. Je heb toch wel enorm genoten, kzag als ik t zat te lezen vaak je gelaat uitdrukking als je, we wat moois zagen.
    Heb echt meegenoten en meegereisd hoor
    Twas geweldig om te volgen, je schreef mooie verslagen, zag t zo weer voor me.
    Goeie vlucht.
  3. Miriam:
    30 mei 2019
    Wat een mooie reis heb je weer gemaakt. En veel gezien en meegemaakt. Ik heb met heel veel plezier je verhalen gelezen en fijn om op deze manier de reis mee te beleven. Een hele goede reis terug en veilig weer thuis!
  4. Miranda:
    30 mei 2019
    Goede reis terug, na een prachtige reis. Lekker bijslapen thuis
  5. Corine:
    30 mei 2019
    Mooie reis heb je gehad , leuke verslagen en schitterende foto's! Leuk om een beetje mee te reizen.
  6. Nannie Beijaerts:
    30 mei 2019
    Leuk om een stukje mee te reizen Dick. Genoten van je verslagen en foto's.
    Een goede reis terug !

Nannie
  7. Ingrid Westrik:
    31 mei 2019
    Wat heb ik genoten van je reisverhalen. Wist niet dat we schrijverstalent in de familie hadden. Goede reis terug en geniet nog heel lang van alle prachtige foto’s en herinneringen.
  8. Barbara:
    1 juni 2019
    Mooie verhalen, prachtige foto's. Top!