Dag 17 Phoenix - San Francisco - Amsterdam

30 mei 2019 - Bergen op Zoom, Nederland

Half vier stond ik vanochtend al voor de deur van het Motel te wachten op de shuttlebus.
Om 7.05 uur zou mijn vliegtuig vertrekken dus ik wilde er op tijd zijn want wie weet hoe druk het zou zijn.
Het was een kort ritje dus rond 4 uur stond ik al in de rij voor het afgeven van mijn koffer.
Daar had ik van tevoren nog even een gevecht meegehad op de kamer want 1 van de sloten luisterde niet.
Het zou je maar gebeuren dat je je koffer niet dicht  krijgt.
Rond 5 uur was ik overal doorheen en kon ik al bij de gate gaan zitten wachten.
Eigenlijk was het natuurlijk wel raar dat ik eerst 2 uur naar San Francisco zou vliegen want normaal vlieg je al gelijk naar het oosten.
Hierdoor was mijn ticket wat goedkoper denk ik.
En op SFO moest ik bijna 6 wachten op mijn aansluiting.
De vlucht was dus zo voorbij en kwam ik aan op vind ik een relaxed vliegveld.
In 2016 zijn we er samen van vertrokken richting Toronto en toen viel het ons ook al op dat het een erg ruim vliegveld is.
Even nog een ontbijtje gescoord en toen ben ik op een leuk plekje gaan zitten waar ik een oplaadpunt had voor gsm en laptop.
Nou , ik heb me niet verveeld en de tijd ging best wel snel.
Ik had onderweg de serie Nieuwe Buren 4 gedownload en daar heb ik 3 afleveringen van bekeken.
Op een gegeven moment was het dus tijd om te boarden en stapte ik in een B787 Dreamliner van United Airlines
De vlucht verliep voorspoedig , 2 films gekeken en zelfs heel even geslapen .
Rond 10.20 zijn we op Schiphol geland en was ik om 13.00 uur in mijn huisje in Berrege!

Ik kijk terug op een mooie reis waar ik dus wat meer tijd heb kunnen nemen om speciale bezienswaardigheden te bekijken.
Helaas had heel Utah last van een depressie waardoor er allemaal ellende naar beneden kwam .
Gelukkig heb ik genoeg kennis om dan de doelen van de dag te veranderen voor andere of zoals aan het einde te besluiten om naar beter weer te rijden.

Ik dank jullie allemaal voor het meereizen en was erg blij met de reacties op de verhalen en de foto's!!!!!

Thanks!

En ik hoop jullie weer te zien bij misschien ooit een Fox Goes USA III ( dit is dus dan de 3de USA reis met Caroline)
Maar eerst in oktober naar het schijnt o zo mooie Zuid Afrika samen met Eric en Miranda ( los amigos de vacaciones 2016 de Cuba)

1. Caroline:
    2 juni 2019
    Welcome home honey!!!
    Fijn dat je weer heelhuids terug bent en ondertussen hebben we alweer een heerlijk weekend achter de rug!!
  2. Miranda:
    2 juni 2019
    Op naar onze vakantie tezamen 😊👍🏻
  3. José:
    3 juni 2019
    Goed te horen dat de terugreis vlot verliep en uiteraard nog welkom thuis! Jij ook heel erg bedankt voor het delen van je ups and downs, de vele belevenissen en uiteraard de prachtige foto's.
    Op naar de volgende reis, het aftellen kan weer gaan beginnen. Heel veel plezier met de voorbereidingen daarvan en ik kijk weer uit naar jullie volgende avontuur!
  4. Sandra:
    3 juni 2019
    Fijn da ge wir in Berrege zeit! Want das pas echt vakansie🤣
    En op naar de volgende reis, waarbij ik me nu al aanmeld om mee te reizen met jullie blog!
  5. Huub:
    4 juni 2019
    Hey Dick, ook weer lekker om ff thuis te zijn. ☺☻☼
  6. Carla:
    5 juni 2019
    wat een mooie reis heb je weer gemaakt. Dapper hoor zo in de eentje.
    Kijk al uit naar t volgende reisverslag