Dag 1 De reis naar Las Vegas

14 mei 2019 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

Hi you all!

Als wij op reis gaan via Schiphol dan gaan we meestal de avond van te voren slapen bij Ibis Budget.
De auto mag dan blijven staan dus 1 prijs voor slapen en parkeren.
Dus was ik afgelopen maandag weer van de partij bij dit Hotel.
Waar ik al bang voor was gebeurde dus ook , ik was al heel vroeg al wakker.
Om 4.15 uur stond ik me al te scheren en daarna heb ik lekker een douche genomen.
Ik kon nu wel alles op mijn gemak doen en na het ontbijt met de bus mee naar Schiphol.
Mijn koffer mocht ik gelijk afgeven en toen heb ik mezelf verwend met een stoel upgrade!
Nou dat bleek dus een goede beslissing te zijn want ik had me toch een ruimte!
De vluchten van Amsterdam naar Chicago en van Chicago naar Las Vegas gingen voorspoedig en bij beide vluchtenkwamen we een half uur eerder aan.
Voor mij is het dan altijd weer spannend wat voor auto ik meekrijg bij de autoverhuurder.
Vaak mag je kiezen uit een aantal maar deze keer bood de AVIS man er maar 2 aan.
En welke is het geworden ????  Een Kia Sorrento!
Een verschrikkelijke grote bak , 7 persoons nog wel , dus de lifters komen allemaal aan de beurt.
Het is ook een FWD , wat weer voor de trips op de dirtroads niet verkeerd is.
Het was wel weer heel even wennen om met een Automaat te rijden, maar hij reed lekker!
Ingechecked bij een appartementen hotel Siegel Select aan de rand van de stad en daarna stuk gewandeld om nog een happie te doen.
Five Guys werd het want de hamburgers en friet zijn is daar erg lekker.
Zo nu ga ik afsluiten en naar bed en maar hopen dat ik pas na 4 uur wakker wordt.
Morgen spannende dag!

Cu later!

1. José:
    15 mei 2019
    Weer een mooie reis voor de boeg! Gelukkig heb je het grootste stuk er nu opzitten en kun je je gaan concentreren op het leuke gedeelte. Veel plezier en veilige kilometers!
  2. Caroline:
    15 mei 2019
    Je spannende en mooie reis kan beginnen! Veel plezier en geniet er van!😘
  3. Anita:
    15 mei 2019
    Weer heel veel plezier , en geniet er weer van.😎😘
  4. Dirk:
    15 mei 2019
    Zet tum op maat veul plezier.😉🤗
  5. Miranda:
    15 mei 2019
    De kop is eraf, is geen slecht begin. ben benieuwd!
  6. Jamie Westrik:
    Geniet ervan pap!
  7. Sandra:
    Heel veel plezier van je mooie reis! Je wordt gevolgd , leuk !!!🚘🙋🏼‍♀️
  8. Huub:
    15 mei 2019
    Vind die'n bak wel een beetje bij ou passen :-)
    Mooi weer, veel plezier en rij voorzichtig !
  9. Nannie Beijaerts:
    15 mei 2019
    Een goed begin is het halve einde. Succes . Enjoy en doe voorzichtig. We volgen je!
  10. Anne:
    16 mei 2019
    Geniet er van Dick, wij genieten van een afstand wel met je mee. Zo’n grote bak, heb ik je uitnodiging gemist om mee te gaan?