Dag 10 Bluff - Page

23 mei 2019 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Ondanks dat ik geen haast had stond ik wel vroeg op
Ik wilde daar weg ,op naar beter weer.
Eerst even lekker ontbijten bij dezelfde diner en daarna op pad.
Tot aan Monument Valley reed ik door flinke regenbuien.
Wel apart om Monument Valley in de regen te zien ,maar gelukkig klaarde het daar een beetje op.
Bij Kayenta begon het echt te stormen en werd het heel erg koud.
Vandaag stond alleen een bezoek aan Navajo National Monument op het programma .
Een kleinschalig park met 2 korte wandelingen naar uitkijkpunten.
Vandaaruit kon je de cliff dwellings van het volk de Anazazi zien.
Komt ongeveer overeen met die van Canyon de Chelly in het noord oosten van Arizona.
Hierna was het op naar Page ,waar ik 4 nachten heb geboekt in het motel Lulu's Sleep Ezze waar we in 2016
ook hebben geslapen.
Ik was er veel te vroeg maar kon wel inchecken.
Verder niet veel meer gedaan dan voor mijn kamer in de zon zitten  en heb ik even gewinkeld.
De weersverwachting is goed , dus lekker genieten!

1. José:
    24 mei 2019
    Het lijkt erop dat je wat het weer betreft de goede kant bent opgereden. Nu maar hopen dat het weer wat stabieler gaat worden. Kou is meestal niet zo erg zolang de zon maar schijnt.
    De foto's zijn ook weer prachtig, het landschap zal ongetwijfeld wat donkere kleuren laten zien met al die regen.
    Zojuist opgezocht en gezien dat het voor de komende dagen aardig zonnig moet gaan worden in Page, dus kun je er vanaf morgen weer volop tegenaan. O en dat had jij ook al gezegd, afijn dan weet je het in ieder geval zeker.
    Ook weer een uurtje erbij in Arizona, vandaar dat je zo vroeg bij je motel was! Gelukkig kon je wel inchecken en zowaar nog in de zon zitten.
    Ga heerlijk genieten van de komende dagen en kijk uit naar je volgende verslag en foto's. Welterusten weer.
  2. Corine:
    24 mei 2019
    Fijn dat het weer beter wordt, ziet alles er toch mooier uit, hoewel de foto's weer schitterend zijn! Hopelijk blijft het zo!! Geniet nog de komende dagen. 🌞
  3. Caroline:
    24 mei 2019
    De foto's bij monument valley komen me bekend voor!! Toen hadden we beter weer en een gave overnachting!!!
    Ook de cliff dwellings en omgeving lijken inderdaad veel op die bij Canyon de Chelly.
    Geniet de komende dagen van alles in de buurt van Page!!XXX
  4. Miranda:
    24 mei 2019
    Monument vallen zijn wij ook geweest. Leuk zo herkenbaar. Blijft mooi jammer van t weer. Het wordt weer een flink fotoalbum!