At last ! USA Solo II starts tomorrow !

16 juni 2022 - Bergen op Zoom, Nederland

Hallo Volgers!

Vandaag heb ik mijn koffer ingepakt en ben ik er klaar voor!
Vrijdagmiddag vertrek ik om 17.00 uur van Schiphol naar Salt Lake City (voor de flightaware.com  fanaten , KL609)
Ondanks mijn lange voorbereiding moest ik toch gisteravond en vanochtend nog even aan de bak.
Een paar dagen geleden zijn er in Yellowstone NP namelijk overstromingen geweest en wel zo heftig dat er veel wegen en huizen zijn weggevaagd.
Erg triest voor de mensen die daar werken en wonen !
Maar goed , nu hebben ze dus terecht het park helemaal op slot gedaan.
Mijn planning was om daar op 1 juli door heen te rijden om een trail te doen.
Normaal ga je zeker voor een paar dagen naar dit park ,maar ik ben er al vaker geweest dus nu ga ik er alleen maar doorheen voor de Fairy Falls Trail.
Ik moet er dus  nu al vanuit gaan dat het park dan nog niet open is en zodoende was ik weer even lekker bezig om de boel om te zetten.
Maar ik blijf wel in de buurt dus mocht het zo zijn dat het toch open gaat dan kan ik er alsnog naar toe gaan.
In 2019 ben ik ook alleen op pad geweest (zie USA Solo I )  en dat was ondanks wat verkeerde weersinvloeden een succes. Het verschil met toen is dat ik nu toch wel wat meer trails ga lopen en waarschijnlijk ook meer in de hitte.
Gelukkig heb ik, ja ook ik heb wel eens gezond verstand, en weet ik wanneer ik er niet aan moet beginnen of er op tijd mee moet stoppen.
Wat wel goed nieuws was van de week dat ik niet meer hoef te testen dus kon ik mijn afspraak van vanmiddag cancelen.
Straks inchecken en dan morgenochtend op naar de overvolle luchthaven.
Ik ben benieuwd hoe druk het is, maar goed positief blijven en er vanuit gaan dat ik op tijd kan boarden.

Negen uur en vijfenveertig minuten vertrouwen op de piloot en de automatische piloot en dan ben ik er en ga ik weer ervaren dat mijn vingerafdruk niet geaccepteerd word.
Dat komt ook wel weer goed maar dan sta je wel weer wat langer in de rij.
Auto oppikken ( zo spannend altijd) en dan op naar mijn eerste Motel.
Korte slaapjes en heel vroeg wakker dus ook op tijd naar mijn eerste Breakfast Diner.
Ik verheug me er nu al op , PANCAKES!
Ok Folks that's it

Ik wens jullie ook een fijne reis met mij!
Cu down the road!

1. Eric:
    16 juni 2022
    Volgens mij ben je er helemaal klaar voor, Geniet er van. We zien de verhalen graag verschijnen!
  2. Jolanda:
    16 juni 2022
    Geweldig Dick om weer je reisverhalen te kunnen lezen!! Ik kijk er enorm naar uit 😊 hopelijk haal je de vlucht.. wij waren om half vijf s morgens op een normale dinsdag op Schiphol maar het was toch een uurtje aanschuiven voor de security 🥴 heel fijne vakantie en veel schrijfplezier 😘
  3. Anita:
    16 juni 2022
    Hoi Dick, een hele goede vlucht en een fijne vakantie.
    Spannend weer, let goed op jezelf.
    Ik kijk uit naar je reisverhalen, altijd leuk om te lezen en je te volgen.
  4. Nannie Beijaerts:
    16 juni 2022
    Hey globetrotter, weer goed bezig! Op tijd terug voor de Stones hoop ik op 7 juli.
    Ik kijk ook uit naar je reisverhalen...altijd leuk om visueel mee te reizen. Dus je bent zeker niet alleen met al die volgers.
    Take care..en goede reis. Bye bye
  5. José:
    16 juni 2022
    Een goede vlucht en een hele mooie vakantie toegewenst. Ik kijk alweer uit naar de foto's en verhalen. Take care en geniet!
  6. Schoonzoon John:
    16 juni 2022
    Goeie reis! En uitkijken!!
  7. Miriam:
    16 juni 2022
    Wat een prachtig vooruitzicht. Ik kijk weer uit naar je verhalen en foto's. Een hele goede reis en ontzettend veel plezier!!! Een prettige vlucht en geniet daarna van je pancakes
  8. Anthony de Wit:
    16 juni 2022
    Heel veel plezier dick kan niet wachten op de foto's. Een fijne vlucht.
  9. Walter:
    16 juni 2022
    Veel plezier Dick en doe voorzichtig aan.
  10. Jane:
    Goeie reis Dick en heel veel plezier. We gaan je zeker volgen! 😘
  11. Dirk:
    17 juni 2022
    Zet tum op maat. Veul plezier.
    Ken niet wachten op de eerste foto's
  12. Anne Wedzinga:
    17 juni 2022
    Veel plezier en geniet er van. Volgens mij ben je reuze voorbereid Ik ga je weer lekker volgen en genieten van je verhalen en foto's. Goede reis, doe voorzichtig aan heeeee.
  13. Caroline:
    17 juni 2022
    Hoi Honey, mis je nu al!🥰
    Ik wens je een hele goede reis, genieten en mooie uitzichten, wandelingen, ontmoetingen met all kind of people, awesome pictures en good beers 🍻
    Maak er wat moois van! Ik kijk uit naar je verhalen en foto's en beleef het mee!!💋😘
  14. Frank de Haas:
    17 juni 2022
    Veilige vlucht Dick en benieuwd naar je avonturen.
  15. Frans:
    👍🏼😀☀️😎 geniet ervan!
  16. Karin:
    17 juni 2022
    Heel veel plezier! Veel foto's en verhalen maken maar vooral genieten! Stay safe though!
  17. Miranda:
    18 juni 2022
    Het blijft spannend en avontuurlijk wat de reis je weer gaat brengen. En benieuwd ❗️