Naam:
Video’s:

Over mij

Over mijn reis

I'm On The Road Again
Dit betekent dat mijn solo reis USA III op woensdag 22 mei van start gaat.
Ik zeg vaak “er valt nog zoveel te zien in the USA”, dus zijn er tijdens mijn reis weer vele non touristic gebieden die ik op mijn reisplan heb staan.
Ok ,dus op 22 mei vertrek ik vanaf Amsterdam naar Dallas / Fort Worth.
Vertrektijd is 9.15 uur met een tussenlanding in Newark. Aankomst DFW staat gepland om 18.28 uur.
De volgende dag gaat het dan echt gebeuren!
Heel veel miles op de weg maken en ook op de trails die ik ga bewandelen.
Alles thuis weer via allerlei kanalen uitgezocht en dan nu maar hopen dat het allemaal klopt.
Ik start dus in Dallas Texas en rij dan via binnenwegen naar het zuid westen van Texas. Langs de Rio Grande en Mexicaanse grens naar het zuiden van New Mexico, Daarna even een klein stukje Arizona in en dan weer terug  naar New Mexico.
Colorado is dan de volgende staat. Na een paar dagen verlaat ik die al snel en kom dan in Utah.
Weer een paar dagen overnachten in Moab en overdag weer hopelijk mooie trails wandelen.
Vanuit Moab naar Colorado , New Mexico , misschien grens Oklahoma en dan weer terug in Texas naar Dallas.
Op 11 juni ochtends vroeg mijn auto inleveren en dan vertrek ik 12.21 uur met een tussenlanding in Houston richting Amsterdam waar ik dan op 12 juni aankom op Schiphol.
Reis met me mee en hopelijk kan je in woord en foto’s meemaken wat ik ervaar.

See You Down The Road!

Bezochte landen